Get your own Digital Clock

Sunday, May 23, 2010

YUS

mesti korang pelik an nape tajuk dye YUS. Sebenarnye aku da tolong tunaikan permintaan and keinginan ko YUS. Kan ko ckp ko ske HARIRI and then ko nak rapat ngan dye. As your wishh aku da ckp kat HARIRI yang ko suke dye and ko teringin nak rapat ngan dye.HARIRI ckpp kalo nak tegor dye dlm kelass tegor jelah,dye ok jew.Aku x kisah YUS,aku sanggop berkorban tok ko asalkan ko heppy. Tu kan impian ko yang ko nak sangat tercapai an an?

okey.Sekarang topik yang lain pulak yeh. Aku takot niey. sebab?? yela,kan da nak mid-year exam,buku pon ta bace lagi. Sejarah tu ha,dari bab1 sampai bab4 satu hapak pon aku x faham.Geo??lagi laa.Okey aku akan berusaha tok dpat 5A ya tok mid-year exam nih.Awal taon aritu aku dapat 3A,ni naik la 2A plak ann (macam laa dpt)insyaallah.

TET..

No comments: