Get your own Digital Clock

Wednesday, June 16, 2010

award!!

tadi aku pegi la tgoktgok blog org an an.then aku bkak satu blog pastu dye kate sape2 yang bukak blog dye amek la award nie,so aku pon amek je la..
comel x??comel an an =D
  1. tulis sebuah enty pasal award ini kat blog korang . nak tulis apa?sila baca yang selanjutnya.
  2. ceritakan bagaimana usaha korang untuk mencomelkan blog korang. contoh macam korang mengubah suai blog sampai tak tido malam ke, etc. juga sertakan 2 website yang selalu korang pergi untuk membantu korang mengedit blog. sila jangan kedekut ilmu, ya. kita mesti saling berkongsi :)
  3. tuliskan 5 perkataan yang menggambarkan diri korang. contoh pandai, pemalas, pelukis, pembersih, peramah.
  4. tag kawan2 korang yang korang rasa patut menerima award ini.

actually i've got this award dripda http://anis-minarie.blogspot.com.thankiu ya..now mari kita jwb tag ni ok.aku xde buat ape-ape pon kat blog ni just edit sikit-sikit je tapi xdela sampai x tido-tido.website yg selalu aku gi http;//thecutestblogontheblog.com ngan apentah x ingat larh =P.5 perkataan yg mgmbarkn dri aku??hurmm ntah la xtau la mayb aku pndai melukis,pandai 2 boley la jgak hehe (perasan),and ada yg ckp aku ni garang.hoho.sape-sape yg buka blog ni amek la award ni ok.but sue,khalida,kak lilo..u guys must take this award ok.

No comments: