Get your own Digital Clock

Friday, June 18, 2010

hey you!! he's mine laa

hey!!kau ni, dia aku punya la.Dia BF aku,suke hati kau je kata dia BF ko an!!Kau kenal dia pun sebab aku yang bagitau kan?? Sedap je kau kata dia BF kau.Kalau aku tak kenal kan dia kat kau,kau tau pun dia siapa tau!! Amira,kau ni ambil la orang lain,tak yah la ambil dia,semua kau nak kan!! Ji Ho,Jun Pyo la,tu pun kalauaku tak kenal kan dia kat kau  kau pun tak tahu.!!

Aku tak nak kongsi dia dengan kau.Please ar ambil orang lain OK!! He's mine!! ARGHHH!!! Nak tau dia siapa?? Ni la dia:






Cute an??
name dia Yunho/u-know

Dia berlakon dalam drama No Limit.Dia bf aku.Hehe =P.Kau Myra!! jangan ambil dia ok.Dia bukan BF kau!! Bf kau cukup syafiq tu sorang je ok.
Maaf yea entry kali ni emotional sikit =P

Btw kan tadi aku pergi pasar malam tau,pastu aku pergi la beli air,pastu abang yang jual air tu tegur aku hehehe =P dah la hensem,cute lak tuh.For the first time dia tegur aku,padahal aku memang selalu beli air dekat dia.Tapi sayang,kamu hanya penjual air la abang.haha

entry ni hanya untuk gurauan saja yea (flying kiss*)

No comments: