Get your own Digital Clock

Thursday, June 17, 2010

Holiday

HOLLA!! =) adoi kaki aku sakit,kejang sebab hari isnin,selasa and rabu family aku pergi melaka coz ada family holidays.Tapi ni tok rangkaian bundle jela coz ayah aku kan meniaga bundle.Ramai la jugak yang pergi 5 ke 6 family ntah,lebih kurang la.

Best gile,first night kitorang buat bakar-bakar.Ada ayam ngan daging kambing.mmm yummy.Second day ada sukaneka tau.Aku masok banyak la jugak antaranya tiup belon sampai pecah actually tu untuk budak-budak tapi aku masuk je la kan and and aku dapat no1,yeyey.pastu aku masuk isi air dalam botol wakil kedai bundle abang aku.Tu pun aku pair dgan syakira(kak linda punye adik)and kitorang dapat no1 lagi and sebab tu lah kaki aku sakit coz kene lari kat pasir penat gile ar.

Pastu aku masuk game tarik guni tau.Sorang duduk kat atas guni tu and lagi 2 orang tarik,aku nagn abang aku tarik syakira and kitorang dpat no2..yeyey.And game yang last kepit belon di antara 2 orang yg tu aku kalah..haha..malam nye pulak kami buat bakar-bakar lagi tapi kali ni tambah ikan bakar pulak.Memang best gile ar.




Aku masuk an gambar ni je la,camera problem skit,ada gambar ni je..flying kiss*

No comments: